Іпотерапія або ще одна розповідь про Вакулину Байку

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Рай на землі — на спині у коня (авторська колонка Олесі Манько)

Читати попередню розповідь

Нещодавно я знову відвідала ферму «Вакулина Байка», що знаходиться у селі Бездрик Сумської області.

Я каталася на коні на прізвисько «Мальчик». У нього cпокійний характер і м’яка хода.

Останнього разу я, під керівництвом інструктора, їздила навколо ставка, мені це дуже сподобалося.

Особливо сподобалася їзда у сідлі, але ноги знаходилися не в стременах, а перебували у вільному коливанні над землею, у вільному просторі. Це дуже гарно розслабляє стопу та гомілку.

Але найцікавішою для мене є вправа, яка полягає у керуванні конем. Під час цієї вправи я повинна підкорити собі коня і змусити його йти туди, куди потрібно мені. Це дуже складно, оскільки моя права рука погано працює, і коли необхідно повернути коня праворуч, мені доводиться дуже сильно тягти повід правою рукою. Мені дуже важко, але дивує те, що у цей момент рука розслаблена і я не відчуваю ані болю, ані спазмів.

Для мене іпотерапія — єдине лікування, у яке я вірю і ефект від якого відчуваю одразу.

Добавить комментарий

