Рай на землі — на спині у коня (авторська колонка Олесі Манько)

Олеся Манько

В течение последнего года мы неоднократно публиковали отрывки из бесед Марии Орбелиани, сестры А.К.Булатовича, с американским писателем Ричардом Зельцером. Часть этого интереснейшего материала еще ждет своей публикации. Перевод бесед с английского языка на русский был сделан Олесей Манько, постоянным автором нашего сайта.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Сегодня мы хотим представить рассказ Олеси об одном ее увлечении, которое роднит ее с человеком, имя которого носит наш клуб. Как и Александр Булатович, она большой любитель лошадей и езды верхом. В рамках ее авторской колонки на нашем сайте представляем две заметки, одна из которых рассказывает о таком замечательном явлении как ипотерапия. Ведь лошади для Олеси – не только увлечение, но также необходимое лечение и способ обрести свободу.

——————————————-

Іпотерапія – лікування тіла та душі
Коли я вперше вирушила до селища Рибці, я навіть не уявляла собі, як усе це буде відбуватися.

Коли ми приїхали на місце призначення, я побачила дуже високу кобилу на прізвисько Зорька. Я була приголомшена її висотою та красою і думала, що єдине, що я зможу зробити – це погодувати її та погладити.

Коли я сіла на кобилу перші десять секунд у мене паморочилася голова через різку зміну висоти, а потім мені вдалося заспокоїтись і просто їхати слухаючи себе і довіряючи коню.

Потім мені показали певні вправи для розслаблення м’язів такі, наприклад, як полежати на спині коня. Коли я лежу, я намагаюся закрити очі і прислухатись до свого організму і відчути, де відбувається найінтенсивніший масаж. Зараз я навчаюсь кататися в сідлі зі стременами, а також сідати на коня та злазити з нього.

Останнього разу зі мною каталася моя мама. Їй також дуже сподобалось. Мені здається,що кони розуміють стан свого вершника та ступінь його підготовки і цим вони ще більше викликають моє захоплення.

Катання верхи допомагає мені відчути ту легкість, яку я ніколи не відчую на землі.

І завершити свою розповідь хочеться арабською приказкою «Рай на землі — на спині у коня».

——————————

Чергові змагання з кінного спорту

16 Травня в місті Суми по вулиці Веретинівська відбулися чергові змагання з кінного спорту, в якому приймали учать вершники з Сумської КДСШ, КСК Шостка та Бітицька КДСШ. Змагання відбувалися два дні – 16 та 17 травня .

У перший день проходять змагання з виїздки. Під час цих змагань показано, наскільки спокійний характер у коня, і наскільки вершник вміє майстерно керувати конем та взаємодіяти з ним.

Під час другого дня змагань проходять стрибки через перешкоди. Виграє той вершник, який подолає весь маршрут в норму часу, та кінь якого не зруйнує жодної перешкоди. Якщо кінь не підкорюється вершнику один раз, йому надається друга спроба. У разі другого непідкорення кінь та вершник з дистанції знімаються. Також надаються штрафні бали за жорстоку поведінку вершника по відношенню до свого коня.

Минулого разу переміг вихованець Сумської КДСШ Євген Індюшкін, який показав чудове виконання необхідних вправ та блискуче володіння конем. Я з нетерпінням чекаю наступних змагань.

Добавить комментарий

