Виставка для ветеранів

Недавно  в библиотеке Сумского областного клинического госпиталя была представлена выставка фотографий Татьяны Ивановой, члена Исторического клуба им. А.Булатовича, автора «Воспоминаний о Приюте», опубликованных в прошлом году на нашем сайте. Предлагаем Вашему вниманию рассказ Татьяны Михайловны о выставке.

———————————

Виставка_для_ветеранів-1 

 

У спорті існує таке поняття як» друге дихання«. Отак, сталось і у мене. Після виходу на заслужений відпочинок було незвично, тужливо і одиноко. Пустота заповнювалося домашньою господарською роботою,відвідуванням джерела у Веретенівському парку, а в літку плаванням на річці Псел.

Там я з цікавістю спостерігала, як знайома з сусіднього під`їзду клацає кнопкою спуску затвора фотоапарата, адже я недавно придбала свій перший фотоапарат плівкову мильницю. А потім ми обидвістали відвідувати Сумський міський фото клуб «Імпульс». Запал,цілеспрямованість, працездатність фотолюбителів заразили і мене. Стала брати участь у різноманітних фотоконкурсах. З`явилися перші результати.Ось ними мені і захотілося з кимось поділитися.

На мою пропозицію відгукнулася бібліотека Сумського обласного клінічного госпіталю інвалідів Вітчизняною війни.

Виставка_для_ветеранів-2

В експозиції є натюрморти і пейзажі, постановочні та репортажні фотографії, відображення подій релігійних і державних, спортивних і народних.

Тому виставку я назвала «Різноманітність другого дихання».

На допомогу мені прийшов мій одноклубник, достатньо вже відомий фотохудожник Валерій Бершов. Він не тільки вирішив технічні питання обладнання виставки, а ще й організував фотосесію для її відвідувачів.

Виставка_для_ветеранів-3

Требо було тільки бачити якою радістю світилися очі ветеранів.

Виставка_для_ветеранів-4

Виставка_для_ветеранів-5

Свою подяку вони залишили в книзі відгуків.

Виставка_для_ветеранів-6

 

І зараз мені здається, що друге дихання має місце не тільки в спорті, а й у всьому. Це свого роду подолання себе для підйому на нову ступінь розвитку, як фізичного так і духовного. Скрізьпотрібні зусилля,терпіння для досягнення результатів.

З повагою до Вас   Тетяна Іванова.

Добавить комментарий

